Комунікація як система впливу: емоційний інтелект у бізнесі

Розберемось на практиці, як окремі емоції, стани, лідерські та комунікативні навички, самоконтроль і розвинута бізнес-інтуїція позначаються на професійній поведінці та продуктивності. Навчимося не просто розуміти настрої колективу, але й управляти ними в надскладних умовах.

Мета модуля 1
Переосмислення персонального досвіду та стилю управління
Підвищення рівня управлінських компетенцій та індивідуальної продуктивності
Розширення потенціалу емоційного інтелекту лідера 
Курси
Нейробіологія лідерства
Performance management
Дизайн мислення для власників бізнесу

Ціннісна комунікація: корпоративна культура та трансформаційні процеси в команді

Налагоджуємо зв’язок між цінностями, бізнес-ідеєю, місією, вами та командою.
Формуємо систему соціальної координації, в якій кожен член команди відчуває свою цінність та вагу для компанії через діалог, взаємодію і залученість

Мета модуля 2
Діагностування рівня репутаційного активу та стану корпоративної культури в компанії
Ефективна трансформація корпоративної культури та бренду роботодавця для  майбутніх змін
Корпоративна культура та війна: як компанії реагувати на нові виклики
Курси
Стратегічні внутрішні комунікації
Управління репутацією 
Корпоративна культура

Комунікація змін: дизайн бізнес-систем

Якісно налаштовані процеси дозволяють успішно долати зовнішні та внутрішні виклики і труднощі на шляху до масштабування бізнесу. На цьому етапі вчимось працювати із сучасними інструментами організації систем різного рівня та стратегічною бізнес-моделлю

Мета модуля 3
Перепрошивка організаційної структури компанії під нові реалії
Формування нової логіки та ієрархії бізнес-процесів: ціннісно орієнтаційний та людиноцентричний підходи
Навички запаковування стратегічної ідеї компанії в кожен бізнес-процес 
Курси
Дизайн бізнес-процесів. Стратегія та практика
 Бізнес-моделювання в кризу та штиль
Стратегічне планування

Глобальна комунікаційна стратегія бізнесу

Мета модуля 4
Знати ключові принципи створення потужної та системної комунікаційної стратегії: техніки, інструменти, канали, контент
Вміти ефективно нарощувати, управляти, змінювати репутаційний актив та вагу голосу корпоративного та особистого бренду в інфополі 
Застосовувати основні заміри ефективності комунікацій бренду з ключовими стейкхолдерами: працівниками, партнерами, конкурентами, органами влади, громадськістю
Курси
Практика комунікаційного менеджменту
Стратегічні комунікації та антикриз
Стратегічне планування

Оцінка готовності організації або інституції до змін

Дозволяє зрозуміти ключові параметри оцінки поточної ситуації в організації, її готовність до майбутніх чи вже існуючих змін, як і готовність команди та всіх дотичних стейкхолдерів

Мета модуля 5
Узгодити поточну корпоративну культуру та стратегію діяльності із запланованими чи очікуваними змінами
Навчитись оцінювати наявні ресурси, інструменти та структури, використовувати їх сильні сторони та вдосконалити слабкі, підготуватись до масштабування
Побачити будь-які зміни та динаміку організації через призму “людської сторони” і взаємовигідної співпраці
Курси
Основи менеджменту змін в організаціях
 Аудит організації, внутрішніх та зовнішніх зв’язків
Стратегічне планування

Дорожня мапа впровадження змін та внутрішніх комунікацій

Будь-яка комунікація, кожна зміна мають кінцеву мету та задачу пройти шлях до повного їх прийняття. Володіючи цими механізмами, можна не лише побудувати більш стійку структуру, але і залучити всіх, до кого звертається ваша організація, в співтворці поточних і майбутніх змін

Мета модуля 6
Сформувати стратегію впровадження змін через роботу з усіма стейкхолдерами (людська сторона змін) та її узгодження із загальною стратегією організації
Побудувати дорожню мапу впровадження стратегії та знайти шляхи досягнення взаємної вигоди всіх учасників процесу, працювати з опором і створити середовище активної участі
Знайти шляхи забезпечення підтримуючої тривалості змін і можливостей їх подальшого масштабування
Курси
Основи менеджменту змін в організаціях
Стратегічні комунікації
Тактичні внутрішні комунікації
Сталий розвиток в організаціях

Приєднутесь до програми

Результатом стануть потужні зміни в організаційній структурі та комунікаціях на всіх рівнях

Прокрутити вгору