
Комунікація як система впливу: емоційний інтелект у бізнесі
Розберемось на практиці, як окремі емоції, стани, лідерські та комунікативні навички, самоконтроль і розвинута бізнес-інтуїція позначаються на професійній поведінці та продуктивності. Навчимося не просто розуміти настрої колективу, але й управляти ними в надскладних умовах.
Мета модуля 1
Курси

Ціннісна комунікація: корпоративна культура та трансформаційні процеси в команді
Налагоджуємо зв’язок між цінностями, бізнес-ідеєю, місією, вами та командою.
Формуємо систему соціальної координації, в якій кожен член команди відчуває свою цінність та вагу для компанії через діалог, взаємодію і залученість
Мета модуля 2
Курси

Комунікація змін: дизайн бізнес-систем
Якісно налаштовані процеси дозволяють успішно долати зовнішні та внутрішні виклики і труднощі на шляху до масштабування бізнесу. На цьому етапі вчимось працювати із сучасними інструментами організації систем різного рівня та стратегічною бізнес-моделлю
Мета модуля 3
Курси

Глобальна комунікаційна стратегія бізнесу
Мета модуля 4
Курси

Оцінка готовності організації або інституції до змін
Дозволяє зрозуміти ключові параметри оцінки поточної ситуації в організації, її готовність до майбутніх чи вже існуючих змін, як і готовність команди та всіх дотичних стейкхолдерів
Мета модуля 5
Курси

Дорожня мапа впровадження змін та внутрішніх комунікацій
Будь-яка комунікація, кожна зміна мають кінцеву мету та задачу пройти шлях до повного їх прийняття. Володіючи цими механізмами, можна не лише побудувати більш стійку структуру, але і залучити всіх, до кого звертається ваша організація, в співтворці поточних і майбутніх змін